Dette kursus giver et overblik over de mange muligheder REDCap tilbyder for at administrere et projekt og lette det daglige arbejde med at indtaste data og følge med i, hvordan projektet skrider frem. Du lærer f.eks. at administrere brugere, lave rapporter, sende notifikationer, lave arbejdslister med custom dashboards og ikke mindst, hvordan du ændrer i databasen efter den er gået i produktion.
Formål
Dette kursus har som formål, at give et indblik i de værktøjer REDCap tilbyder ift. at administrere projektet, når det først er gået i gang. Hvordan kan du lette arbejdsgange i REDCap? Hvordan kan du skabe overblik over dataindsamlingen?
Målgruppe
Kurset henvender sig til personer, der arbejder med et eller flere forsknings- eller kvalitetsprojekt(er), som benytter sig af REDCap. Det henvender sig primært til REDCap brugere, der er ansvarlig for gennemførslen af et projekt i REDCap.
Indhold og form
Eksempler på funktionaliteter som demonstreres i første del:
- Brugeradministration
- Ændringer til Databasen
- Rapporter og Project Dashboard
- Sende notifikationer
- Custom dashboards
Der er mulighed for at arbejde med eget projekt i løbet af kurset.
Vigtigt: Vær opmærksom på, at du som deltager skal medbringe din egen bærbar computer.
Forplejning: Kaffe/the
Spørgsmål vedrørende indhold
Skriv til: openREDCapkurser@rsyd.dk